úterý 18. června 2013

Cyklostezka konečně označena!


Půl roku už funguje nová část Posázavské cyklostezky ze Světlé k železniční zastávce v Dolní Březince, kde se napojuje na stávající komunikaci ke Kukuřičnému mlýnu u další železniční zastávky v Mrzkovicích. 
http://jardavala.blogspot.cz/2012/11/cyklostezka-pred-dokoncenim.html
Teprve nyní však došlo k jejímu označení!

Dosud vedly ukazatele s číslem 19 po silnici na Ledeč, takže cyklisté, kteří nebyli místní, s údivem zjišťovali, že zatímco šlapou po frekventované silnici, souběžně vede zbrusu nová cyklostezka. Dnes už je šipka na konci města (pokud ji nepřehlédnou) nasměruje doleva,...

...kde se jim hned po pár prvních metrech naskytne krásný pohled:

2 komentáře:

  1. První pohled není nejhezčí, ale jinak se cyklostezka povedla. Dá se tam jet i s dětmi, jede se kolem řeky, pak se krajina různě střídá (doporučuju tedy spíše horské kolo), případně se dá zajet kousek dál i na zámek Konopiště, takže za mě spokojenost, tohle se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se právě takový urbex líbí. Pořídil jsem si teď horské kolo a tak kolem Chrudimi projíždím všelijaké stezky. Ale nejvíc mě stejně baví sjet a užít si to mimo značení. Samozřejmě v rámci možností. Člověk občas objeví fakt zajímavé věci. Nedávno jsem třeba našel uprostřed lesa opuštěnou hájenku, která byla jak z hororu. :)

    OdpovědětVymazat