Magazín Vlastní cestou je
firemní časopis vydávaný od podzimu 2005 Rodinným pivovarem Bernard.
Firemní
magazíny jsou dnes zajímavým marketingovým prostředkem, který pomáhá budovat
image firmy a posilovat zákaznickou loajalitu. Dobrý firemní časopis má šanci
stát se oblíbeným čtivem zákazníků, jeho vydavatel ovšem musí pochopit, že
nejde o přímočarou reklamu, ale o komunikační nástroj, jehož obsah zajímá
čtenáře, nikoli vydavatele. Časopis, který mluví jen o firmě, dobrovolně nikdo
číst nebude.
Dobrým
příkladem je právě magazín Vlastní cestou. PR neboli public relations pivovaru
Bernard není dominantní, důraz je kladen na pozitivitu, aktuálnost, dostatek
fotografií. V každém čísle najde čtenář rozhovory s významnými osobnostmi,
zajímavosti z kultury a společenského života, tematické fotoreportáže z domova
i ze světa, povídky a kresby. Všechny publikované texty i fotografie jsou
autorské, přičemž se na tvorbě podílí všehovšudy pět lidí. Autorem
fotoreportáží je Boris Dočekal (o jeho knize Miloval jsem Martu K. jsem psal na tomto blogu zde), bývalý redaktor Mladé fronty Dnes,
který nyní působí jako publicista a nakladatel. Fejetony píše Arif Salichov (*1951 v Jihlavě), bývalý prokurátor a později okresní státní zástupce, autor mnoha povídek a několika knih, např. Pičky a gorodky. Do magazínu Vlastní cestou píše povídky například Petra Soukupová (*1982), která za svůj prozaický debut K moři získala Cenu
Jiřího Ortena, byla také nominována na Cenu Josefa Škvoreckého a obdržela cenu Magnesia
Litera 2010. V současnosti pracuje jako jeden z dramaturgů televizního seriálu Ulice.
Magazín Vlastní cestou vyhrál v roce 2014 soutěž Czech Top 100 a stal se nejlepším v kategorii B2C, v níž se hodnotí periodika zaměřená na firemní zákazníky. Je to už jeho čtyřiadvacáté ocenění od doby, kdy začal vycházet. Mezi čtenáře se dostává čtyřikrát ročně, vždy v polovině ledna, dubna, července a října, v nákladu 22 000 až 26 000 výtisků. Má čtyřicet stran na příjemné matné křídě a také jeho cena je příjemná. Magazín je k dispozici v některých restauracích, které čepují pivo Bernard, a nebo si jej můžete nechat posílat domů. Zdarma!
Magazín Vlastní cestou vyhrál v roce 2014 soutěž Czech Top 100 a stal se nejlepším v kategorii B2C, v níž se hodnotí periodika zaměřená na firemní zákazníky. Je to už jeho čtyřiadvacáté ocenění od doby, kdy začal vycházet. Mezi čtenáře se dostává čtyřikrát ročně, vždy v polovině ledna, dubna, července a října, v nákladu 22 000 až 26 000 výtisků. Má čtyřicet stran na příjemné matné křídě a také jeho cena je příjemná. Magazín je k dispozici v některých restauracích, které čepují pivo Bernard, a nebo si jej můžete nechat posílat domů. Zdarma!
Žádné komentáře:
Okomentovat