čtvrtek 24. března 2022

Moje čtyři kešky

Nedávno jsem psal o výzvě lipnického ownera s nickem „hauskaa“ k zakládání série nových keší, nazvané INRI křížek. A vida, netrvalo to ani tři týdny a stal jsem se ownerem! A hned čtyř kešek...

Tu první jsem založil u křížku V Polích, publikovaná byla 3. března. Možná, že to nebyla nejšťastněji zvolená lokalita, neboť jak do logu napsal jeden z prvních kačerů: „... parkování se mi nelíbí. Až to majitele domu přestane bavit, aby mu někdo pořád parkoval před vraty domu, tak se určitě naštve, najde krabku a zničí.“
Inu, pokud nebudou mít kačeři soudnost a budou mu parkovat na vydlážděném vjezdu na dvůr, tak se to může stát...
Uplynulo pár dní a s pomocí výše zmíněného lipnického ownera jsem 24. března odeslal rewievrovi k publikování další kešky – INRI #054 a INRI #055 a o tři dny později ještě jednu – INRI #076:
Křížek u Horní Březinky
Křížek u silnice k Druhanovu
Křížek na návsi v Horních Bohušicích
Detail
Z nápisu na soklu je patrné, že námi – starousedlíky – používaný název Boušice namísto Bohušice je zcela oprávněný. Ostatně i na starých mapách, např. vojenského mapování se píše Boušice. A také Drhanov, nikoli Druhanov...

Žádné komentáře:

Okomentovat