sobota 7. března 2015

Co jsem také přečetl _ magazín ČD pro vás

ČD pro vás je reklamní magazín Českých drah, určený především jejich zákazníkům. Vychází v nákladu 130 000 výtisků a je k dispozici zdarma ve speciálních stojanech ve více než třech stovkách železničních stanic po celé republice a ve vybraných vlacích.

Od roku 1994 do roku 2005 vycházel čtyřikrát ročně jako samostatný časopis, v letech 2006–2009 jako součást časopisu Grand Expres a od roku 2010 je vydáván v nové podobě jako samostatný měsíčník s rozšířeným počtem stránek a rubrik. V každém čísle bývá rozhovor se známou osobností a několik soutěží, mezi nejčtenější patří dlouhodobě rubriky Cestování po krajích ČR a Cestopis. Najdete zde také recenze a tipy na filmy, divadla, koncerty, výstavy, DVD, CD a knihy včetně celostránkové ukázky z některé nové knihy.
Již delší dobu redakce vyzývá čtenáře, aby se stali spolutvůrci rubriky Retro a na předem dané téma zasílali fotografie s datem vzniku před rokem 2000, doplněné několikařádkovým popisem (datum a okolnosti pořízení – zejména místo, zobrazení aktéři apod.).
Dvoustrana březnového čísla
Taková výzva mě samozřejmě nemohla nechat chladným – a úspěch se dostavil! V březnovém čísle se objevila už moje třetí fotografie:


Ke snímku jsem připojil popisku: Stánek s knihami na festivalu humoru a satiry Haškova Lipnice v 60. letech minulého století. Všimněte si, že mezi díly Jaroslava Haška je jako úlitba mocným podstrčen Boris Polevoj: Příběh opravdového člověka. Že prodavačkou je Květoslava Válová a uprostřed stojí vedoucí prodejny Jan Sláma, jsem si nechal pro sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat