sobota 27. května 2017

Moje prestižky

Od poloviny 80. let minulého století, kdy se začaly vyrábět boty Prestige, chodím výhradně v nich. Je to český výrobek a vždy jsem byl spokojen s jeho pohodlností a přiměřeně dlouhou životností. A koneckonců i s designem, byť na lesních a polních cestách je tím nejméně důležitým. Co se mi však přihodilo před týdnem, jsem dosud nejen nezažil, ale ani u jiného turisty neviděl.

Asi po deseti kilometrech jsem při došlápnutí pocítil a uslyšel podivné chování podrážky levé boty – a totéž po pár kilometrech i pravé boty. Pohled byl šokující:
Výrobce na svých stránkách www.moleda.cz píše: „Kvalita výrobků je dána již výběrem materiálů, které vstupují do procesu výroby. Využíváme pouze prověřené materiály, které uspěly při náročných kontrolách v certifikovaných zkušebnách.“ 
Na www.prestižky.cz si pak přečtete: „Prestižka putuje z místa na místo, z ruky do ruky, a za osm minut opouští železný kolos, vybavena extrémně odolnou podešví, která s přehledem zvládne lesní pěšinu či betonovou džungli velkoměsta.“
Tak nevím, asi jsem měl při koupi výjimečně nešťastnou ruku. Musím totiž dodat, že boty za sebou neměly ještě ani sto kilometrů...

1 komentář: