úterý 3. listopadu 2015

Cesta Vysočinou se vrací

Oblíbený týdeník okresu Havlíčkův Brod, který vycházel dlouhá desetiletí pod názvem Cesta Vysočiny a po zprivatizování jako Cesta Vrchovinou, skončil krátce poté, co jeho majitel a současně i šéfredaktor zemřel. Dědici list prodali a jak se ukázalo, pro čtenáře to šťastné řešení nebylo.

O konci „Pěšinky“, jak čtenáři svému týdeníku přezdívali, jsem na tomto blogu psal zde a o tom, že pod názvem Cesta vysočinou začala znovu vycházet, jsem o rok později psal  tady (a zmínil jsem se i o malém „v“, které se sice brzy změnilo na velké, ale to bylo jediné zlepšení). Úrovně své předchůdkyně za nového šéfredaktora Zbyňka Stárka nedosáhla a její vydávání nemělo dlouhé trvání.
A nyní tedy nastalo třetí dějství.
Noviny koupil Martin Bradávka, majitel brněnské tiskárny SAMAB PRESS GROUP, a. s., a šéfredaktor Martin Čejka se obklopil spolupracovníky – starými novinářskými harcovníky Jendou Klimentem, Bohunou Krčovou, Marcelou Lankovou a Jardou Benákem. Slíbil jsem, že občas se k nim přidám i já...

Žádné komentáře:

Okomentovat